hEppY New YeAR 2012......

hEeeLLLoooooooo...de orang tak??? mesti la ade kan, kalau tak ade, sape lak yang tgh dok bace entry aku skg ni kan.....betol tak??? anywy, thanks a a lot la kan coz still setia utk singgah2 n nak dengo aku membebel kat blogie aku ni..huhuhu...

as u all know la kan...ri ni (31-12-2011) is the last day utk tahun 2011...esok dah masok tahun baru kan....tahun 2012....pejam celik, pejam celik2, pejam then celik balik dah habis dah tahun 2011... tahun 2011 ni byk gak la cerita pahit, manis, masam, kelat and tawar dalam life aku... dari aku kena stay kat hoste, pindah ke rumah sewa, keje...sume de... dalam tahun ni jugak la aku dapat kenal ramai orang... merantau... sume sekali ade...repakej...hahhaha...tp ape2 pon, the past, let it go...right???

bila masok tahun baru jek, mesti ramai dok tanye soklan yg same kan kt sume orang.. "pe azam tahun baru??".... adeih....ni yg den lomah ni kalau de yg tnye pasal azam ni... bagi aku, azam aku same jek cam tahun2 lepas....pe azam aku tahun lepas ek??? nak tahu??meh sni aku listkan..........

nak belajar untuk dapat Den List....
nak gemokkan badan....huhuhu.....
nak happy kan sume org kat sekeliling aku....
nak setia dalam perhubungan...mesti la with my teddy temok ucuk....
tahun ni aku rase nak bagi birthday gift kat sume kenalan rapat aku...as what my sis call me "santa clous"...kuang3


aku rse itu je kot...huhhuhu.....adeh...tibe2 ley tak tahu lak nak membebel ape lagi kat entry ni....

hurm...aku rase sampai sini je kot untuk entry aku kali ni....huhuhuh....



SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2012.........







No comments :

Post a Comment

HANAFIAHMACHIK_FIEDAAHLIT@811031920118.COPYRIGHT.LOVE